  • Data: 2006-01-30 15:45:48
    Temat: Re: przywrócenie terminu
    Od: log<n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Płatnik bezprawnie odprowadził do US zaliczkę na poczet podatku od przychodu,
    który nie podlegał opodatkowaniu. Ponandto zaliczkę potrącił po 10 latach od
    otrzymania przychodu. Dowiedziałem się o tym po 5 latach od potrącenia przez
    płatnika tej zaliczki. Wystąpiłem o korektę PIT-u, lecz zostałem zastopowany 5
    letnim okresem wspomnianego przedawnienia żądania. IS nie wzięła pod uwagę
    dowodów dotyczących bezprawnego odprowadzenia zaliczki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info