eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzygody fotograficzne z BORem i policja › Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Date: Mon, 20 May 2013 12:04:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <kncsfl$uuu$1@node2.news.atman.pl>
    References: <T...@n...atman.pl>
    <5195f8b6$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <5195ff66$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <51961ff6$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <51969c59$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <5196a10d$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kn7137$faj$1@node2.news.atman.pl>
    <519729df$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kn8cqk$kjk$1@node1.news.atman.pl>
    <5197d450$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <kn8pmu$4st$1@node2.news.atman.pl>
    <5197f0bf$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <kn93u2$cnf$1@node1.news.atman.pl>
    <51987a85$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <kn9uak$5vl$1@node2.news.atman.pl> <kncfp3$l0b$2@node1.news.atman.pl>
    <kncfvs$imn$1@node2.news.atman.pl> <knci5o$ngk$1@node1.news.atman.pl>
    <5199de1c$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kncmpo$oef$2@node2.news.atman.pl>
    <5199ee34$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <kncr7t$1dv$1@node1.news.atman.pl> <kncrks$1o9$1@node1.news.atman.pl>
    <kncrsn$268$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.35.41.6
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1369044277 31710 193.35.41.6 (20 May 2013 10:04:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 May 2013 10:04:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130105 Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <kncrsn$268$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:898654 pl.soc.prawo:721665
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.05.2013 11:54, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-05-20 11:50, Andrzej Lawa pisze:
    >> W dniu 20.05.2013 11:43, Liwiusz pisze:
    >>
    >>> Wyrywkowe kontrole działają. A najlepiej działają ciągłe kontrole
    >>> konsumentów. Tylko o ile klienci autobusów nie będą sobie nawzajem
    >>> sprawdzać biletów, to klienci restauracji bardzo chętnie poznają opinię
    >>> wcześniejszych klientów.
    >>
    >> Mhm. A jak klient zostanie miesiąc później zdiagnozowany, że ma tasiemca
    >> albo inne paskudztwo, to jak odgadnie, w której jadłodajni to podłapał?
    >
    > Już o tym dyskutowaliśmy.

    I ja nadal czekam na jakąś SENSOWNĄ propozycję rozwiązania tego problemu.

    Zlecenie prywatnego badania na własny koszt wszystkich restauracji (i
    nie tylko!) z ostatniego miesiąca nie jest rozwiązaniem sensownym.
    Zwłaszcza, że restauratorzy mogą odesłać takich prywatnych badaczy na
    drzewo.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1