  • Data: 2013-05-19 01:47:06
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-18 23:21, trolling tone pisze:

    > Dobra. UPR zdobywa władzę, sanepid do likwidacji. Pojawiają się
    > natychmiast dwie firmy kontrolerskie. Firma A kontroluje rzetelnie,
    > jeśli zlecający nie zasługuje na certyfikat, nie otrzymuje go.
    > Firma B ma bardziej luźne podejście, często przymyka oko na takie
    > czy inne niedociągnięcia, certyfikat przeważnie wydaje, w dodatku
    > odpuszcza sobie część badań, by obniżyć koszty. Oba certyfikaty
    > są tak samo ładne. Jak sądzisz, która z tych firm przetrwa na
    > rynku najbliższe 2 lata?

    Ta rzetelna, przecież to oczywiste. Skoro przedsiębiorca ma płacić za
    badania, to musi widzieć skutek w postaci zaufania klientów do ich wyników.

    > Pomysł, by kontrolowany płacił kontrolującemu nie jest nowy,
    > zdarza się, że niektórzy płacą policjantowi za kontrolę trzeźwości,
    > dziwnym trafem taka opłacona kontrola nigdy nie daje wyniku
    > niekorzystnego dla płacącego.

    Nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Nie mam w tej materii doświadczenia.

    > Pytanie bonusowe, za rozbawienie:
    > Wredny, lewacki sanepid prowadzi kontrole wyrywkowe. Zdarza się,
    > że wykryją np. w basenie skandaliczny stan sanitarny, wymagający
    > natychmiastowego zamknięcia. Szast, prast, basen zamknięty.
    > Jak sobie wyobrażasz zamknięcie basenu przez prywatnego kontrolera?

    Nie trzeba zamykać. Wolny człowiek ma możliwość kąpieli nawet w szambie.

    --
    Liwiusz