  • Data: 2013-05-14 09:23:47
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-05-17 14:18, trolling tone pisze:

    >W skrócie. Restaurator powinien drżeć na samą myśl, że kogoś może
    >otruć. Dziś tak niekoniecznie jest. Sanepid na pewno tego nie
    >zapewnia.
    >Ludzie nie mają kasy na prawników, sądy są niedofinansowane i
    >niewydolne.
    >Kasa jest od ludzi ściągana ale większość się marnuje.

    Masz tez druga strone medalu czyli USA.
    Restaurator drzy ... wiec kupuje ubezpieczenie, albo/i sie zabezpiecza
    w inny sposob.
    Bo jak nie otruje, to poda za goraca kawe itp ...
    Albo i nie drzy, bo maja tam prywatne bankructwa :-)

    Tylko ze tez nie chodzi o to aby puscic restauratora w skarpetkach,
    tylko zeby on nie trul.
    Tzn zeby dbal o higiene na codzien.

    Wiec nie martw sie - w USA jest odpowiednik Sanepidu :-)

    Ale dzieli sie zasadniczo na wspolne cele.

    Ale browar tez moze dbac o wlasna marke.

    >Już Liwiusz napisał - słyszałeś kiedyś o przypadku afery wykrytej
    >przez sanepid a nie przez ludzi/media?

    Sanepid zasadniczo dziala po cichu.

    J.