  • Data: 2013-05-17 15:36:42
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-17 14:50, quent pisze:
    > W skrócie. Restaurator powinien drżeć na samą myśl, że kogoś może otruć.
    > Dziś tak niekoniecznie jest. Sanepid na pewno tego nie zapewnia.

    Nie zapewnia, ale ogranicza skalę zjawisk. Nie wszędzie zadowalająco,
    ale działa, w przeciwieństwie do mrzonek "powinno się".

    > Już Liwiusz napisał - słyszałeś kiedyś o przypadku afery wykrytej przez
    > sanepid a nie przez ludzi/media?

    Liwiusz to jakiś nieomylny prorok?
    http://lmgtfy.com/?q=sanepid+wykry%C5%82+2013
    Lubisz powtarzać po kimś jak papuga, bez zastanowienia?

    > "wolna od ingerencji państwa" - to chyba dosyć jasne?

    Jasne. Swoboda _podejmowania_. Nie oznacza braku jakichkolwiek
    ograniczeń.

    > Ja nie jestem na tyle naiwny, że wierzę, że da się wprowadzić wolny
    > rynek w PL, że możliwa jest wolność gospodarcza bez ograniczeń.
    > Chodzi o dążenie do celu.
    > Chodzi o to aby ludzie przestali patrzeć na świat przez czerwone
    > okulary, porzucili retorykę lewicową i wreszcie o to aby zmienić prawo.
    > Poszerzyć wolność gospodarczą jak się tylko da.
    > I to jest dobre zwłaszcza dla najbiedniejszych.

    Ale ja pytam o powód, dlaczego według ciebie wolność gospodarcza ma
    być najświętsza, ważniejsza od wszystkich innych praw. Poetyckie
    bajania o lewicowości możesz sobie darować. Do komuchów tak samo mi
    daleko jak do was, upr-owców, zresztą mentalnie trudno was odróżnić.