  • Data: 2013-05-16 13:06:45
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-16 12:51, trolling tone pisze:
    > Liczyłem, że umiesz odpowiedzieć swoimi słowami.

    Trudny, to znaczy - dużo pisania. Wiele powiązanych kwestii które trzeba
    poruszyć.
    Tu można krótko tylko

    > Trudny temat, powiadasz
    > a dopiero co wszystko było takie proste.

    Wszystko? Piszesz niezrozumiale.
    Nigdzie tak nie napisałem.

    > Na przykład - jestem
    > właścicielem prywatnego pogotowia, jedynego w miasteczku, mam taki
    > kaprys, że nie obsługuję rudych, bo są fałszywi i ich nie lubię.
    > Stać mnie, rudzi to mniejszość. Czy państwo ma prawo wpierniczać
    > mi się jakimiś durnymi przepisami w moją świętą wolność gospodarczą?

    Przykłady są dobre. Można do czegoś dojść.
    Państwo nie powinno się wpierniczać w ogóle.
    Możesz być tego pewien, że w takim małym miasteczku ludziska nie daliby
    żyć takiemu przedsiębiorcy co to nie obsługuje rudych. Zaraz ktoś
    powiadomiłby prasę, tv i koleś byłby napiętnowany.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info