  • Data: 2009-04-20 13:42:45
    Temat: Re: przeszukiwanie orzecznictwa
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Praca prawnika chyba nie polega na mrówczym przeszukiwaniu
    > orzecznictwa bez ładu i składu, a też nie jest to jak pokazują
    > przykłady innych krajów czy wyszukiwarka NSA chociażby strasznie
    > wygórowane wymaganie, żeby publiczności udostępnić bezpłatnie
    > orzecznictwo w sensownej formie...
    >
    > Poza tym kiedyś nie było LEXA - jak to wówczas się robiło?

    Ja tam prawnikiem nie jestem - za to widziałem kilka-kilkanaście filmów
    i seriali o prawnikach.

    W chyba żadnym z nich nie używali komputerów, natomiast w większości
    było pokazane i nawet zaakcentowane *żmudne przekopywanie się* przez
    tony papierów, aby znaleźć "ten jeden wyrok" i za jego pomocą wygrać proces.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com