    From: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Date: Thu, 27 Jan 2005 16:24:34 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@bye6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 22:50:14 +0100, Exec napisał(a):

    > hehe, wyobraz sobie, ze linuksa mialem nawet w momencie, gdy policja
    > zapukala do mojego domu - jesli natomiast uwazasz, ze wszystko mozna
    > zrobic pod linuksem, to nie mam co z Toba ciagnac tej rozmowy... :)

    > ostatnio zakupilem...
    > 100% linux? gratulacje? bedziesz tylko wypelnial papierki i gadal na
    > kadu? nie widze problemu - informatykiem napewno nie jestes

    Kolega podczas całych studiów informatycznych nie miał w domu windowsa i
    radził sobie dobrze. Jedyne problemy miał z przedmiotem "Programowanie pod
    windows", ale i tutaj jakoś mu się udało (na szczęście główny nacisk w
    przedmiocie był położony na platformę .NET, a ją od biedy można na linuxie
    uruchomić)

    > a kup mi office'a, corela, czy photoshopa, jakiegos oracla etc...

    A po jakiego grzyba _informatykowi_ office, corel, czy photoshop? Chyba nie
    twierdzisz, że taki soft jest wymagany do zaliczenia semestru?
    A ZTCW oracle do celów edukacyjnych/developerskich jest darmowy.

    > i nie pisz o alternatywach... ostatnio stworzylem baze danych w accesie
    > 2003 - nie dalo sie tego otworzyc zadnym starszym office'm, openoffice'm

    A programowo jakimś OleDbConnection, czy czymś w tym rodzaju próbowałeś?

    Maciej Olędzki