  • Data: 2005-01-28 10:39:00
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ostatnio wchodziłem na go-mono.org to obsługa Windows.Forms jeszcze
    tam
    > mocno kulała. A może się tak zdarzyć, że na ćwiczeniach trzeba będzie
    > zrobić jakąś prostą okienkową aplikację. Ale do prostych programików
    > konsolowych mono na pewno powinno wystarczyć.

    jest wxWidgets (super)

    w mono mozna pisac w C# + GTKSharp (niedlugo pewnie bedzie w standardzie
    wxWisgets pod C#) ,
    ja problemu nie widze, wykladowca po prostu na latwizne idzie,
    alebo uczelnia ma jakas "cicha" umowe z $M i od poczatku studiow wode z
    mozgu robia,
    pozniej konczacy takie studia mysla ze aby napisac apliakcje okienkowa czy
    w ogole jakas
    komercyjna to trzeba nabyc srodowisko za kilkaset zl.

    P.