  • Data: 2006-07-29 21:30:22
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dr Dex napisał(a) :

    > i w tym momencie :
    >
    > - nie zycze ci Przyjacielu zebys swoje racje nie musial powtorzyc przed
    > BSA+Policja

    No jasne, to są takie dwie organizacje, co napadają na obywateli
    i egzekwują jakieś swoje chore pomysły. To żart.

    Niby dlaczego musiałbym się przed kimś tłumaczyć z tego, że nie
    jestem wielblądem? Te złote czasy dla pana władzy już się
    skończyły. To niech oni mi udowodnią, że najpierw muszę zapoznać
    się w sieci z jakimiś manuskryptami obłąkanych a popiero potem z
    wymogami licencji właśnie instalowanego programu.

    Siejesz tylko strach wśród ludu, który potem powtarza te i inne
    brednie. Np. to, że bez dowodu zakupu system jest nielegalny, itp.

    > - a jesli juz bedzies zmusial to zrobic, to zycze ci zeby (jakims cudem)
    > udalo Ci sie ich przekonac

    Nie trzeba do tego mieszać cudów. Wystarczy że nachodzący będą
    choć odrobinę przestrzegać prawa. To nie Wenezuela, gdzie Pan
    Policjant może robić co mu się żywnie ubzdura.

    > ps: milej nocy :)

    Dzięki. Nawzajem :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.