  • Data: 2006-07-30 10:19:33
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Jan Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakim specem? Co wy wypisujesie?
    > Ten policjant co zabierał komputer, chciał wykręcać dysk, który był w
    > wysówanej kieszeni.
    > NIE zuważył, że dysk jest w wysuwanej kieszeni i zabrał cały komputer.
    > To nie był analfabeta, to był skorumpowany , żądny łapówki, wysłanek mafi.

    Kilka pytan mi sie nasunelo ...
    1. A jesli komputer nie ma dysku? Kumplowi taki 'zabezpieczyli'.
    2. Albo jesli dysk jest czysty. Zalozmy ze kiedys bylo na nim nielegalne
    oprogramowanie i da sie je odzyskac w jakis magiczny sposob kozystajac z
    uslug zajmujacych sie tym firm? Czy nielegalne jest posiadanie
    oprogramowania, ktorego - teoretycznie - nie ma? Kupilem dysk na allegro i
    mial piracka przeszlosc (byl tylko sformatowany a jego zawartosc moznaby
    przywrocic). Teraz wrzucilem tam linuxa i stoi w domu jako serwer ... zajete
    jest moze 10% dysku a reszta nietknieta ... kiedys zawierala 'piraty'.
    3. Jesli mam zamiar komus odsprzedac mojego windowsa bo np. kupuje nowego to
    co powinienem zrobic z dyskiem ... zawsze istnieje mozliwosc, ze ktos odczyta
    przeszlosc mojego dysku a juz praw do starego windowsa miec nie bede. Co w
    takiej sytuacji?
    4. Czy moge na wlasne potrzeby zmieniac legalnie nabyte oprogramowanie? Mowie
    o wersjach trial albo shareware programow sciagnietych z sieci.
    5. A co z limitem czasowym? Pamietam jak kiedys sie robilo z wygasajacymi po
    ilustam-dniach licencjami. Imstalowalo sie ponownie i bylo od nowa ...