  • Data: 2006-07-29 18:37:15
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> wrote in message
    news:eag3c9$jsm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to nie jest wytlumaczenie. End-User License Agreement mozesz znalezc np.
    > necie. Kupujac produkt to przede wszystkim w twoim interesie jest
    > znajomosc
    > licencji

    Zaczynasz byc nudny.

    > skoro juz wspomniales to zachecam do lektury:
    >
    > http://www.bsa.org/poland/antipiracy/Why-a-License-M
    atters.cfm

    Blablabla i ta sama stara propaganda bsa. Choc przyznam ze postarali sie to
    tak napisac aby nikt sie nie przyczepil -
    "Zasady te mówia najczesciej, ze uzytkownik ma prawo zainstalowac program na
    jednym komputerze. Jesli uzytkownik powiela, rozprowadza lub instaluje
    oprogramowanie w sposób niezgodny z licencja, lub w inny sposób lamie
    postanowienia umowy narusza on prawa autorskie do oprogramowania. Czyn taki
    moze zostac w okreslonych przypadkach zakwalifikowany nawet jako
    przestepstwo scigane z kodeksu karnego lub ustawy o prawie autorskim i
    prawach pokrewnych"
    Powtorze jeszcze raz - nie naklejenie tego zanaczka co go M$ dodaje do
    windowsa w zaden sposob nie moze byc uznane jako przestepstwo
    scigane z KK czy tez z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wiec
    przestan powtarzac propagande bsa ze nie naklejanie naklejki
    od windowsa czy nie przestrzeganie innych dziwnych rytuaow ktorych wymaga
    EULA MS to lamanie prawa.
    Nie jest to lamanie prawa wiec nie jest to nielegalne. Jest to co najwyzej
    zalmanie postanowien umowy cywilno-prawnej, a tym sie zajmoja sady
    cywilne. Nie policja, nie prokurator.

    Daniel