  • Data: 2006-07-29 19:37:06
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> wrote in message
    news:eagbm6$ccr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > pieprzysz glupoty przyjacielu - moze dlatego ze podchodzisz do sprawy
    > teoretycznie a nie praktycznie
    Ja pisze jak stanowi prawo w Polsce, prawo mowi ze nie wolno zabijac - to
    teoria, obaj
    wiemy jak wyglada praktyka.

    > jesli pracujesz w firmie posiadajacej komputery i bedziesz swiadkiem
    > kontroli bsa (z policja) to daj znac ... wrocimy do tematu

    Zapewniam Cie ze za brak naklejek na komputerach firmowych prokurator nie
    postawi zadnego zarzutu
    wlascicielowi firmy. To ze mu zabiora komputery do ekspertyzy, bo bsa powie
    ze sa "nielegalne" to inna sprawa ale
    takie mamy kurestwo w tym kraju ze organizacja ktora czerpie korzysci
    finansowe ze scigania tych co nie maja naklejek
    od windowsa jest bezstronnym i obiektywnym ekspertem policji. Ba, bsa
    prowadzi nawet szkolenia dla policji aby bylo
    smieszniej i wciska im te glupoty o nielegalnosci komputerow bez naklejek.

    Daniel