  • Data: 2007-05-05 20:09:21
    Temat: Re: przepisanie dochodu z wynajmu mieszkania
    Od: Cherie <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dochód będą osiągali rodzice i oni będą płacić podatek.

    Nie zupelnie! Wlasnie sobie troche poczytalam: moge zawzec z rodzicami
    umowe uzyczenia mieszkania, ale zwolniona z podatku bede wylacznie
    wtedy jesli oni tam zamieszkaja! W przeciwnym razie podatek bedzie
    placony podwojnie: przeze mnie i przez rodzicow.
    Troche to skaplikowane. chyba pozostaje mi wynajecie "na czarno" lub
    utrzymywanie niezamieszkalego mieszkania.
    Pozdr. Cherrie