  • Data: 2003-01-06 23:19:16
    Temat: Re: przeniesienie do rezerwy
    Od: Michal Baszynski <m...@a...wp.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Jan 2003 22:33:25 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Kupic wehikuł czasu. Spóźniłeś się już :-( Miałeś się zgłosić do końca
    >roku!

    Niekoniecznie. Ja poszedlem w grudniu do WKU aby to zalatwic i okazalo
    sie, ze jednak oni sami przeniesli mnie do rezerwy. Zeby bylo weselej
    to dokonali tego oni SAMI rok temu, nie informujac mnieo tym, mimo ze
    dalej mialem wazne odroczenie :-)
    Sprobuj zadzwonic i zapytac.

    Pozdrawiam

    Michał