  • Data: 2002-12-23 20:07:48
    Temat: Re: przekroczenie terminu wplaty...
    Od: "canada" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik" <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> napisał w
    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0212231935330.-33854427-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Chyba dalej nie łapiesz:

    lapie, lapie...chodzilo mi tylko o to, ze nie napisalem, ze komunikacja jest
    urzedem. Pisalem w nowym akapicie w znaczeniu - przyrownania do innych
    "normalnych" instytucji. Prosze wybaczyc niescislosc.
    Zastanawia mnie jednak fakt rozbieznosci w obu artykulach....
    Czyli jednak placic???

    --
    pozdrawiam
    canada