  • Date: Sun, 04 Mar 2012 21:58:21 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach

    W dniu 04.03.2012 21:49, Maciek pisze:

    > Dziwna postawa. Czyli jak kibic na budowie, czy budowlaniec na boisku
    > oraz każdy wkurzony strażnik miejski znajdzie sobie nowy środek
    > wyrażania emocji np. w postaci plucia komu popadnie w twarz, to trzeba

    Jasne, teraz porównaj np. nazwanie kogoś idiotą do wbicia sztyletu w
    jego serce ;->

    > się będzie przyzwyczaić i uważać, że ze względu na zmiany klimatu, po
    > prostu deszcz częściej pada?? Jeszcze naście lat temu było nie od
    > pomyślenia, żeby bez zażenowania bluzgać publicznie. Obecnie byle szczyl
    > może Cię zbluzgać i okazuje się, że próba reagowania na coś takiego to
    > zamykanie się pod kloszem :->

    I znowu przekręcasz - mowa była o "używaniu słów", a nie celowym
    obrażaniu kogoś.

    Jak dla mnie fałszowanie faktów jest gorsze od dowolnej ilości bluzgów.

    > W tym przypadku chodzi jeszcze coś innego - osobę dorosłą bluzgającą w
    > szkole, przy dzieciach. Skoro nie warto się tym zajmować, to czy
    > niedługo warto będzie zwracać uwagę na kogoś publicznie odlewającego się
    > w szkole, sklepie, czy innym kościele? A jak dziecku tłumaczyć, że nie
    > powinno tego robić, skoro to powszechne i przecież nie zabronione? :->

    Jeśli nie potrafisz wychować dziecka by postępowało właściwie bez
    totalnej izolacji - to może w ogóle nie powinieneś mieć dzieci, hmm?
    Jeszcze zobaczy kogoś pijanego i w rezultacie samo się od razu schleje...