  • Data: 2012-03-04 21:54:44
    Temat: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-04 22:34, Andrzej Lawa pisze:
    > Jeśli tak ci zależy na dzieciach - dawaj przykład, zwróć uwagę. Ale na
    > litość - nie odrywaj policji od poważnej pracy do zaspokojenia swoich
    > świętoszkowatych narowów!
    Moje kontakty z policją skłaniają mnie ku opinii, że formacja ta zajmuje
    się albo wypisywaniem mandatów, albo morderstwami, których przecież mamy
    tysiące. Każda inna sprawa to zawracanie im głowy i zakończy się
    umorzeniem śledztwa.

    > Problemem nie jest to, co dzieci słyszą. Tylko to, czy masz kwalifikacje
    > na rodzica - czyli czy mimo tego, co słyszą, potrafisz je wychować tak,
    > by się właściwie odzywały i zachowywały.
    Co to znaczy właściwie? Otoczenie daje przykład, jest jak widać
    społeczne przyzwolenie, a w każdym razie szkodliwość czynu jest
    niewielka, trzeba coś jeszcze?

    > I tak szczerze - czy absolutnie nigdy nie zdarzyło ci się przy kimś
    > "bluznąć", hmm? Czy faktyczni jesteś bez grzechu, że chcesz pierwszy
    > rzucać kamieniem?
    Fałszujesz fakty. Nikt nie pisał o ogólnym zakazie przeklinania, tylko o
    powstrzymywaniu się od przeklinaniu w miejscach publicznych, zwłaszcza w
    obecności nieletnich. Przyrodzeniem możesz bawić się przy żonie, ale jak
    zaczniesz to robić w tramwaju, przy gimnazjalistkach, to będzie to czym
    naganny, nie tylko moralnie. No chyba, że się mylę i już wolno, bo
    zapracowana policja i tak za to nie ściga, a nawet lepiej ich nie
    zawiadamiać, żeby na zawał nie zeszli, razem z rzecznikiem KG :->

    Maciek