    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Date: Sun, 30 Jul 2006 20:05:42 +0200

    Jasko Bartnik wrote:

    > Pytanie mam dodatkowe ... bo juz mam dosyc wyprzedzania mnie 'na
    > centymetr'. Czy moge sobie do roweru przyczepic taka skladana metrowa
    > choragiewke z duzym napisem "odstęp - jeden metr" i strzałka w lewo?
    > Najlepiej jeszcze zakończyć tą chorągiewkę czymś ostrym ... albo
    > zwyczajnie pędzlem umoczonym w farbie :)

    Bez sensu. Po oprostu jedz w 1/3 pasa od prawej krawedzi (tam i tak sa
    dziury, studzienki i koleiny). Ja juz sie oduczylem telepac sie po
    dziurach, zeby mieli latwiej mnie wyprzedzac bez zmiany pasa. Coz, przez
    kilku debili kierowcow cierpia teraz przeze mnie miliony innych
    kierowcow. Ale, to kierowcy kierowcom zgotowali ten los...

    Wiec jak zobaczycie majestatycznie (25-35km/h) poruszajacy sie czaerwony
    rower 1 1/3 pasa, to ja :) Mozecie mi pomachac ;) Aha, trabic nie wolno,
    przypominam debilom co zapomnieli zasady uzywania klaksonow...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m