  • Data: 2006-07-30 18:22:26
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Jul 2006 20:05:42 +0200, Hikikomori San napisał(a):

    > Bez sensu. Po oprostu jedz w 1/3 pasa od prawej krawedzi (tam i tak sa
    > dziury, studzienki i koleiny). Ja juz sie oduczylem telepac sie po
    > dziurach, zeby mieli latwiej mnie wyprzedzac bez zmiany pasa.

    I to jest słuszna koncepcja! Przynajmniej jest gdzie spieprzać, gdy na
    centymetry minie Cię przegubowy autobus, którego kierowca zapomniał, że nie
    jedzie CC, które kończy się dwa metry za jego fotelem.
    Bardzo dużo jeżdżę samochodem, rekreacyjnie rowerem i niestety jazda przy
    krawężniku, to proszenie się o kłopoty. Zawsze znajdzie się kretyn, który
    wyprzedzi Cię na milimetry.

    --

    Pozdrawiam,
    Przemek