  • Data: 2006-07-30 17:50:59
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.tdijeeiia2iefb@sempron Jasko Bartnik
    <j...@g...pl> pisze:

    > Zastanawiam sie czego chca kierowcy od rowerzystow kiedy stoja na
    > czerwonym. Wkurzaja sie kiedy mija ich taki slalomem. Trabia kiedy
    > stanie im taki normalnie na pasie.
    To proste, przynajmniej dla mnie. Rowerzystę obowiązują go takie same reguły
    jak innych - ma stać i czekać na zielone.
    A praktycznie: wąski pas, czerwone światło, stoimy. I nagle przedziera się
    taki pajac slalomem i staje na początku. Jak potem wyprzedzić zawalidrogę z
    prawidłowym dystansem 1 m? A może jechać za nim z jego prędkością?

    > Pytanie mam dodatkowe ... bo juz mam dosyc wyprzedzania mnie 'na
    > centymetr'. Czy moge sobie do roweru przyczepic taka skladana metrowa
    > choragiewke z duzym napisem "odstęp - jeden metr" i strzałka w lewo?
    > Najlepiej jeszcze zakończyć tą chorągiewkę czymś ostrym ... albo
    > zwyczajnie pędzlem umoczonym w farbie :)
    Pewnie, że możesz. Spróbuj zresztą, zobaczysz jak szybko będziesz ją
    demontował.

    Jotte