  • Data: 2006-10-09 04:05:00
    Temat: Re: prowizja i zadatek - kupno mieszkania
    Od: "Sylwia" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Facet ma umowa z agencja, ze jesli sprzeda mieszkanie po za agencja (czytaj
    > dogadaja sie za plecami agencji), to i tak zaplaci praowizje agencji. Tak
    > robia wszystkie agencje, to inaczej kazdy by je olal.
    > Troche to zle zrozumial pewnie, bo jak ty nie bylas klientka agencji i to
    > nie agencja was pozanla, to zapewne nie musialby.
    > Tarez natomiast jak juz kontakowalas sie z agencja i maja twoje dane i beda
    > troche pzerni na pieniadze to powolujac sie na umowe z facetem moga sie
    > dopominac o swoja prawizje. Podpisywalas im cos w tej agencji?

    Facet owszem ma podpisaną umowę z agencją, ale mógłby
    zrezygnować z ich usług wcześniej, bo ja nic nie podpisywałam (na
    wlasną rękę znalazłam mieszkanie). Natomiast on chce być lojalny
    jak sam powiedział, gdyż ma jakiś znajomych tam i nie nie chce w
    związku z tym rezygnować z nich (płaci mniejszą prowizję i czuje
    się bezpieczniej)

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, dzwoniłam wczoraj też do
    znajomego adwokata i również mi odradził płacenie prowizji i
    oczywiście z nami na spotkania ze sprzedającym też pojedzie
    POzdrawiam
    SYlwia