  • Data: 2002-11-14 21:02:35
    Temat: Re: prosze o pomoc!!
    Od: "teodor" <teodor2k<ciach>@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Korona" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3DD40917.E5D4FE61@wirtuale.pl...
    > Witam.
    >
    > Czy jest tutaj ktos kto zna sie na sprawie i mogl by mi pomoc ?
    >
    > Sprawa wyglada nastepujaco:
    >
    > Otoz moja kolezanka miala jakis czas temu wypadek na torze
    gokartowym.
    > Wjechala w bande (opony) i nieszczesliwie zlamala sobie noge.
    >
    > Zlozyla wniosek o udzielenie jej odszkodowania z tytulu
    Odpowiedzalnosci

> [...]
    > - moja kolezanka zostala poinformowana jedynie o sposobie
    funkcjonowania

    > gokartu (jechala nim pierwszy raz), nie zostala poinformowana
    natomiast
    > o sposobie jazdy - a to bardzo istotne (tlumaczenie sie, ze ona ma
    prawo

    > jazdy jest bezzasadne, poniewaz gokart jest nieco innym pojazdem i
    nie
    > mozna go porownywac do samochodu)
    > - po drugie nie dano jej do przeczytania regulaminu toru, ani
    zadnego
    > pisma do podpisania o zapozaniu sie z regulaminem

    Co tam gokarty, pójdźmy na całość.
    Niech przed wyjściowymi drzwiami rano czatuje na mnie sprzątaczka z
    regulaminem poruszania się po świeżo pastowanej podłodze. Przed
    wyjściem na zewnątrz budynku powinien stać przedstawiciel zarządu dróg
    publicznych i służb komunalnych z osobliwymi im regulaminami, listami
    na podpisy, pieczątki itd. Przy kupnie gazety, pani w kiosku powinna
    informować
    mnie, że treści mogą być szkodliwe dla zdrowia psychicznego i również
    poprosić o podpis. Tyle jest do zrobienia, ale można zacząć od
    gokartów.
    pzdr teodor