  • Data: 2008-06-10 20:28:19
    Temat: Re: procedura odwolawcza
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    peter pisze:

    > Jestes komunista?

    To ciekawe. Jak chadzają myśli. Może powiedz jak do tego doszedłeś.
    Czemu oszczędność kojarzy ci się z komunizmem?

    > Sprobuj wysnuc z tego.

    To wysnuwam z tego że wcześniej, nie odebrałeś wyroku nakazowego.

    > A jak go mialem brac, jak nie wiedzialem ze go mam?

    No w takim wypadku, to rzeczywiście niemożliwe. Ale ja przecież pisałem
    o tych co nie chcą brać mandatu, a są winni. Czytaj dokładnie.

    > A jakie to ma znaczenie, zreszta napisalem, ze wg taryfikatora
    > jest 100 zl za to wykroczenie i taka kwote
    > jestem sklonny zaplacic, a nie 4 razy wiecej.

    Wyrok jest prawomocny [przyjmując założenie że zapewne został doręczony
    przez awizo]. W dodatku jesteś winny, wiec w czym problem? Musisz zapłacić.

    > Na kazdej liscie musi byc trol, ktory uwaza, ze ma jakas misje?

    Rozumiem, że mówisz o sobie. Zadaj to pytanie swojemu wewnętrznemu dziecku.

    I jako znawca internetu powinieneś sobie łatwo "wygooglować", że
    taryfikator "obowiązuje" tylko policję.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."