  • 1. Data: 2008-06-10 19:30:02
    Temat: procedura odwolawcza
    Od: peter <p...@p...com>

    Zostalem zaocznie ukarany grzywna w kwocie 400 zl +90 zl postepowania
    przez Sad Grodzki
    Chodzi o wykroczenie drogowe
    wg taryfikatora 100zl.

    1 nigdy nie zostalem poinformowany o tym, ze popelnilem wykroczenie
    2 nigdy nie dostalem wezwania do stawienia sie na rozprawe.
    3 dostalem tylko wezwanie do zaplaty z sekcji wykonania orzeczen.

    Czy istnieje jakas procedura odolawcza, jezeli sprawa juz jest w sekcji
    wykonania orzeczen?
    Jak powinno wygladac odwolanie i podanie o ponowne wyznaczenie terminu
    rozprawy.
    I czy w ogole powiekszenie do 400 ze 100 to normalna procedura
    wymierzania grzywny przez Sad Grodzki
    innymi slowy, czy warto sie odwolywac?

    Dziekuje z gory za wszelkie rady

  • 2. Data: 2008-06-10 20:00:26
    Temat: Re: procedura odwolawcza
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    peter pisze:

    > 1 nigdy nie zostalem poinformowany o tym, ze popelnilem wykroczenie

    W wyroku cię informują.

    > 2 nigdy nie dostalem wezwania do stawienia sie na rozprawe.

    I bardzo dobrze. Po co wydawać na to pieniądze?

    > 3 dostalem tylko wezwanie do zaplaty z sekcji wykonania orzeczen.

    A pocztę się odbierało ?

    > I czy w ogole powiekszenie do 400 ze 100 to normalna procedura

    To bardzo dobra procedura. Powinni dawać jeszcze więcej, dla tych co są
    winni a nie chcą mandatu brać.

    > innymi slowy, czy warto sie odwolywac?

    A może być napisał czy jesteś winny ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-06-10 20:20:44
    Od: peter <p...@p...com>

    Johnson pisze:

    > W wyroku cię informują.

    > I bardzo dobrze. Po co wydawać na to pieniądze?

    Jestes komunista?

    > A pocztę się odbierało ?

    Chyba napisalem, ze dostalem tylko wezwanie do zaplaty.
    Sprobuj wysnuc z tego.

    > To bardzo dobra procedura. Powinni dawać jeszcze więcej, dla tych co są
    > winni a nie chcą mandatu brać.

    A jak go mialem brac, jak nie wiedzialem ze go mam?

    > A może być napisał czy jesteś winny ?

    A jakie to ma znaczenie, zreszta napisalem, ze wg taryfikatora
    jest 100 zl za to wykroczenie i taka kwote
    jestem sklonny zaplacic, a nie 4 razy wiecej.

    Na kazdej liscie musi byc trol, ktory uwaza, ze ma jakas misje?

  • 4. Data: 2008-06-10 20:28:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    peter pisze:

    > Jestes komunista?

    To ciekawe. Jak chadzają myśli. Może powiedz jak do tego doszedłeś.
    Czemu oszczędność kojarzy ci się z komunizmem?

    > Sprobuj wysnuc z tego.

    To wysnuwam z tego że wcześniej, nie odebrałeś wyroku nakazowego.

    > A jak go mialem brac, jak nie wiedzialem ze go mam?

    No w takim wypadku, to rzeczywiście niemożliwe. Ale ja przecież pisałem
    o tych co nie chcą brać mandatu, a są winni. Czytaj dokładnie.

    > A jakie to ma znaczenie, zreszta napisalem, ze wg taryfikatora
    > jest 100 zl za to wykroczenie i taka kwote
    > jestem sklonny zaplacic, a nie 4 razy wiecej.

    Wyrok jest prawomocny [przyjmując założenie że zapewne został doręczony
    przez awizo]. W dodatku jesteś winny, wiec w czym problem? Musisz zapłacić.

    > Na kazdej liscie musi byc trol, ktory uwaza, ze ma jakas misje?

    Rozumiem, że mówisz o sobie. Zadaj to pytanie swojemu wewnętrznemu dziecku.

    I jako znawca internetu powinieneś sobie łatwo "wygooglować", że
    taryfikator "obowiązuje" tylko policję.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 5. Data: 2008-06-10 20:49:08
    Od: peter <p...@p...com>

    Johnson pisze:

    > Rozumiem, że mówisz o sobie. Zadaj to pytanie swojemu wewnętrznemu dziecku.

    Pisze o tobie, wiec nastepnym razem nie sil sie na zrozumienie.

    > I jako znawca internetu powinieneś sobie łatwo "wygooglować", że
    > taryfikator "obowiązuje" tylko policję.

    Dlatego moze wlasnie napisalem na ta liste, bo nie wiem dlaczego sad
    grodzki za to samo wykroczenie mial by mnie karac 4 razy bardziej, majac
    nadzieje na normalna odpowiedz a nie na uzeranie sie z klasycznym trolem
    z psiej budy.

  • 6. Data: 2008-06-11 19:11:46
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    bo nie wiem dlaczego sad
    > grodzki za to samo wykroczenie mial by mnie karac 4 razy bardziej,

    Bo może sedzia miał zły humor tego dnia. Albo nie zna taryfikatora i ma go
    gdzieś, bo go nie obowiązuje.
    Zadowala cię taka odpowiedź?

    Sąd nie ukarał cię 4 razy bardziej. Mógł orzec grzywnę do 5 tys. zł (chyba ze
    przepis przewidywał inną wysokość), a dał tylko 4 stówki. Dostałeś 12,5 raza
    mniej niż mogłeś. To tak źle?