    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z kablowka
    Date: Tue, 29 Jan 2008 09:45:47 +0100

    > Innymi słowy, najemca ma prawo założyć sobie antene telewizyjną.
    > Administrarorzy budynków najpierw (drogą PRLowskiego rozporzadzenia)
    > "usuneli" z budynków anteny indywidualne zastepując je antenami
    > zbiorczymi. Teraz nie widzą interesu w utrzymywaniu tych instalacji

    Nie jest to tylko kwestią interesu. Zauważ że:
    1. AZART był na prawie każdej klatce/bloku. Weź to teraz konserwuj,
    zwłaszcza że klamotów do tego badziewia w zasadzie już się nie produkuje
    :-), a psuje się toto nagminnie i nie trzyma parametrów.
    2. SM musiałaby być operatorem telekomunikacyjnym. Jak myślisz, kto by
    pokrył koszty związanej z tym biurokracji? A nie są małe, uwierz mi.

    > zawierają umowy z TVK, by w koszcie zbliżonym do kosztow konserwacji
    > AZARTu

    To chyba dość logiczne akurat :-). Odpada im papierologia i zabawa z
    konserwacją (syzyfowa praca)

    > świadczyli uslugi w zakresie odpowiadającym AZARTowi.

    OK, mniej więcej. Ale jesteś w stanie powiedzieć ile procent AZART-ów miało
    TVN? Daję głowę uciąć że najwyżej kilka, jeśli nie w ogóle. A to dlatego, że
    TVK praktycznie wyeliminowała AZART-y jeszcze zanim TVN zaczął nadawać
    teresterycznie :-).

    > I teraz, jezeli w Wólce Górnej jest dostępny "z powietrza" program
    > TVTrwam, a nie ma go w tym, co tu umownie okreslono jako "pakiet
    > socjalny", ten sam najemca może żądać od administracji swojego budynku
    > umozliwienia odbioru tej własnie kultowej telewizji. Jak nie, zaklada
    > sobie antenę.

    Trochę dorabiasz ideologię. Akurat z dostępnych programów teresterycznych
    innych niż TVP to w zasadzie są tylko TVN i Polsat (pomijając jakieś lokalne
    pierdoły). Jeśli pakiet socjalny go nie ma to proszę bardzo, niech klient
    montuje sobie antenę. Sam założyłem sobie na balkonie 10-elementową, bo MM
    nie daje Polsatu w socjalnym, a na C+ go nie ma :-).