  • Data: 2008-02-01 08:20:11
    Temat: Re: problemy z kablowka
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podejrzewam, że TVN jest za droga.

    TVN akurat jest free. Ale to nie powód żeby puszczać go wszystkim ;-). Nie
    znam kablówki w której TVN jest w socjalu (przynajmniej w Szczecinie). Bądź
    co bądź jest to wabik do kupienia pakietu droższego ;-)

    > U nas też długo nie było TVN24, bo se za
    > dużo liczyli. Nie wiem czy w końcu stanieli czy kablówka uległa.

    Nie, nie stanieli. Ja też właśnie przed miesiącem byłem praktycznie zmuszony
    do podpisania umowy na nowych warunkach, gdzie cena skoczyła niebotycznie. A
    TVN Turbo + TVN Meteo kosztują już 0,54 Euro (netto) za abonenta! Zważywszy
    że na Turbo praktycznie same powtórki, to żenada. Ale przecież nie wyłączę
    klientom dwóch programów, które były w ofercie ponad 3 lata, zwłaszcza że
    jednak wielu je ogląda... Uważam że to świadoma polityka TVN. Podwyższać
    ceny operatorom TVK (jednocześnie samemu oferując platformę w umiarkowanej
    cenie), żeby ci podwyższali swój abonament. I wtedy nagle okazuje się. że
    "n" jest tania ;-).