eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowymRe: problem ze sklepem internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 04 Feb 2011 11:09:14 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101123
    SeaMonkey/2.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze sklepem internetowym
    References: <iifdv0$ou5$1@inews.gazeta.pl> <iig1km$91d$1@news.onet.pl>
    <iigdut$j42$1@news.onet.pl> <iighub$761$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <iighub$761$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 48
    Message-ID: <4d4bd066$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.216.83
    X-Trace: 1296814182 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2455 83.11.216.83:20178
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667941
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik sth napisał:
    >> Skoro rozpakował sprawdził, że nie pasuje to w zasadzie użył.
    >
    > wyjalem z pudelka, stwierdzilem ze jest zepsute. nic nie uzylem, nie
    > stwierdzilem ze nie pasuje. moglem nic nie mowic nikomu i zwrocic bez
    > podania przyczyn. najbardziej wkurzylo mnie to 4 dni i pismo z
    > "autoryzowanej stacji kontroli pojazdow" - nie istnieje takie cos

    jakbys zwracał na ich zasadach to by tak było,

    jak chcesz zwrócić "bo tak" to masz 10 dni i za przesyłki płacisz sam

    jak chcesz zareklamować "bo zepsute" to reklamuj jako zepsute i żądaj
    przysłania nowego oraz zwrotu kosztów przesyłki albo zwrot ceny towaru i
    kosztów przesyłek

    >
    >> Nie wiem czy możesz w takiej sytuacji żądać zwrotu kosztów wysyłki.
    >
    > nie zadam tego, choc powinienem pewnie.
    >
    >

    jak oddajesz bo tak ci się podoba to nie powinieneś, jak będzie to
    normalna reklamacja uznana to powinieneś



    > odeslalem czesc, napisalem odstapienie od umowy. szczerze to jakas
    > kpina. setki rzeczy kupilem przez internet. dziesiatki oddalem i nigdy
    > nie musialem nic pisac i nigdy nikt nie robil problemow. czytalem opinie
    > o tym sklepie (niestety po fakcie, dzisiaj) i wiecej ludzi zostalo
    > potraktowanych w ten sposob. wysylali ludziom nawet inne czesci niz
    > zamowili, np ktos zamowil prawy wahacz a dostal lewy. odpowiedz sklepu
    > byla ze moga sprzedac ten wlasciwy z jakims rabatem ale tego
    > niewlasciwego nie przyjma :)

    dlatego niestety trzeba sie przygotować na pisanie pism, zostawianie
    sobie kopii i odwiedziny najpierw u rzecznika a potem ewentualnie w sądzie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1