eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z rozpatrzeniem reklamacji › Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Date: Thu, 14 May 2009 11:34:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <gugojs$9au$1@news.onet.pl>
    References: <gufip9$icj$1@inews.gazeta.pl> <l...@z...router>
    <gugnrh$9jk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dqb65.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1242293692 9566 83.24.161.65 (14 May 2009 09:34:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2009 09:34:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gugnrh$9jk$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:588540
    [ ukryj nagłówki ]

    kuba pisze:
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >
    > Część osób twierdzi też,
    >> że w przypadku gdy sprzedawca zawiadomia Cie listownie to do
    >> zachowania terminu wystarczy wysłanie tego listu w ciagu tych dni 14tu,
    >
    > A kto tak twierdzi i na jakiej podstawie? :)


    Ja na przykład tak twierdzę.

    Alternatywny pogląd prowadzi do absurdu, czyli do maszynki
    produkującej pieniądze kosztem sprzedawców: zgłaszam reklamację i żądam
    pieniędzy, sprzedawca odmawia i odpowiada - dajmy na to - po 3 dniach,
    ale ja list odbiorę dopiero po kolejnych 2 tygodniach awizowania na
    poczcie. Uważasz, że oznacza to, że reklamacja została uznana?


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1