    From: "Maluch" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Date: Fri, 24 Oct 2008 05:37:43 +0200

    news:gdr910$8u1$4@inews.gazeta.pl...
    > BETON wrote:
    >> dodam tylko jeszcze zblizenie
    >> http://maps.google.pl/maps?f=q&hl=pl&geocode=&q=gliw
    ice&ie=UTF8&t=h&ll=50.304109,18.660343&spn=0.002529,
    0.004828&z=18&iwloc=addr

> [...]
    > literka x zaznaczylem ustawienie swiatel.
    >

    > | |
    > | B |
    > ----------------- --------
    > x C
    > ----- x ------------------
    > | A |
    > | |

    > wyszlo z tego ze jest duze skrzyzowanie pomiedzy A i C ze swiatlami, a B
    > jako mala uliczka wpada sobie "w srodek skrzyzowania" juz za swiatlami. Ot
    > taki wtrysk "paliwa" w srodek skrzyzowania.
    > Pomiędzy B a A jest na tyle spora odległość, że w zasadzie mozna

    Jak zapomnimy, że wyjechał z B, to oznacza, że jedzie na czerwonym z C. Bo
    jak A ma zielone to raczej na C powinno być czerwone.

    > Moim zdanie ktoś dał d..., bo albo trzeba bylo na B postawić światła, albo
    > na C ustawić jeszcze jedne swiatla troche dalej, zeby zastopowac tych z B.

    Tak byłoby najlepiej, ale może jest to tak mało stanowiąca droga /B/, że
    szkoda było zarządcy wydawać na dodatkowy sygnalizator.

    > Moim zdaniem odpowiedz, zalezy do tego, czy uznajemy to za jedno
    > skrzyżowanie, czy za dwa. wg, mnie, te ulice sa od siebie na tyle daleko,
    > ze nalezałoby to potraktowac jako dwa oddzielne i ci ktorzy wyjechali z B,
    > jada juz po C nie napotykajac swiatel, ale za to napotykajac samochody
    > skrecajace z A w lewo.
    > rzeczywiscie do d.. to skrzyzowanie.

    Raczej jedno, bo jak dwa, to skrzyżowanie A z C nie byłoby oznakowane od
    strony C i dopiero byłoby namieszane.
    --
    Maluch