  • Data: 2008-10-24 07:01:18
    Temat: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch wrote:

    > Tak jest. Musi nam narysować wszystkie znaki pionowe ;)

    O to prosiłem w swoim poście wcześniejszym. W takiej sytuacji to:
    a) skrzyżowanie jest źle skonstruowane / oznaczone
    b) jadący z B ma pierwszeństwo

    Dodatkowe pytania, o odpowiedź na które prosiłbym wątkotwórce:
    - czy sygnalizacja dla A jest kierunkowa? - oddzielne sygnalizatory do
    jazdy w prawo i lewo?
    - znaki znaki znaki! :-)

    Pzdr

    --