  • Data: 2005-11-07 22:15:45
    Temat: Re: problem z ortodontą
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    filigaro napisał(a):
    > Ortodonta w Tarnowie wykonał aparat "ruchomy" mojemu dziecku (odcisk 100zł
    > +aparat 500zł +każda wizyta 50zł).

    ja radzilbym zmienic ortodonte (klinike), zwlaszcza ze czeka cie jeszcze
    sporo wizyt - aparat ruchomy to dlugotrwala "kuracja" - powiedz obecnemu
    ortodoncie ze jesli nie uzna twojej reklamacji, udasz sie do innej
    kliniki - zabierz przy okazji odcisk za ktory zaplaciles. z nowym
    ortodonta sprobuj wynegocjowac nizsza oplate za nowy aparat,
    przedstawiajac niedogodnosci z poprzedniej kliniki.