  • Data: 2017-05-14 09:01:04
    Temat: Re: prezia mam w dudzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2017 o 08:45, Danusia pisze:

    > Mnie się to nie zdarza.

    A kto powiedział, że posła za głosowanie wbrew wiążącemu refendum stawia
    się przed trybynałem stanu?

    > A Tobie tak.

    Pokażesz palcem?

    > np. aktualne "Referendum Konstytucyjne" - nie ma takiego pojęcia w Konstytucji a
    Ty nagminnie kłamiesz że jest.

    Nie ma też "referendum dudy". Natomiast jest w konstytucji napisane jak
    się zmienia konstytucję i jaką rolę pełni referendum w jej zmianie. Nie
    odwracaj alika ogonem. Jakbym napisał "referendum" to byś napisała, że w
    konstytucji jest "referendum zatwierdzające", a to o którym rozmawiamy
    to nie jest "referendum konstytucyjne" tylko na przykład "prezydenckie"
    bo zaproponowane przez prezydenta.

    Jakie by nie było - dopóki nie jest poprzedzone uchwałą o zmianie
    konstytucji przepchniętą przez parlament nie może być ono wiążące, bo
    nie wolno w ten sposób zmieniać konstytucji. Równie dobrze może być
    referendum wiążące na temat ładnej pogody w majówkę - i nie mów, ze to
    nie jest ważna sprawa dla narodu:P

    > Naginasz prawo na swoją modłę wciskając innym że to prawda, a to zwykłe kłamstwo na
    dodatek na grupie o prawie.

    LOL - to ty chcesz łamać konstytucję i wmawiasz innym naginanie prawa.

    Shrek