    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: prezia mam w dudzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <oehrhc$e8e$1@node2.news.atman.pl>
    <590d9d53$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <oek84f$blk$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.170506.invalid>
    <oekq53$bi5$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.170506.invalid>
    <oemhsp$1ut$1@node1.news.atman.pl>
    <wnuxbpwz7rf6.bfaxq4i0z68e$.dlg@40tude.net>
    <oenhdu$mub$3@node2.news.atman.pl>
    <v...@4...net>
    <oenpik$brr$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 7 May 2017 23:48:53 +0200

    Dnia Sun, 7 May 2017 20:38:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Nie - nie ma możliwości. Nawet jak wyjdzie 51% za przy 41 procentowej

    Chodzi mi o inne referenda.

    > frekwencji to... to dalej nic. Żeby wykonać "wyrok" referendum trzebaby
    > mieć większość konstytucyjną (i co więcej zrobić potem prawdopodobnie
    > kolejne referendum). Więc nie mając takiej większości całe referendum
    > jest z dupy wzięte

    Ano jest, co nie znaczy ze "prezydent nie ma mandatu aby o to pytac".

    > - chyba że chcesz usprawiedliwić zamach stanu.

    No, to jest ciekawa koncepcja ... czyzby ?

    > Do tego nie trzeba referendum. Wystarczy zlecić sondaż - mają dobre
    > sondażownie więc im powinno wyjść.

    Patrzac na wyniki ... jak kto zaplaci, takie bedzie mial. Potem moze
    ujawnia "2 tys ludzi spytano".

    > Dalej to samo.

    No, wtedy to juz bedzie dalej co innego :-)
    Tzn prawnie to samo, ale poslowie inni :-)

    > Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. W zasadzie chyba tego co o referendum
    > wnosił.

    ZNP ?

    > A jak obiecywał niemożliwe, to w zasadzie nie widzę jakby to
    > referendum miało kogoś wiązać.

    Ale narod tak chce, to ... taki maly zamach stanu ?
    Czy zaden zamach, tylko wypelnienie woli narodu :-)

    Hm, technicznie ... rozwiazanie Sejmu, skoro wiazacego referendum nie
    wykonuje ?

    > Dlatego chyba do tej pory nikt na takie
    > kretyńskie pomysły nie wpadał (przynajmniej w referendach ogólnokrajowych).

    Wiec moze konstytucja wymaga zmiany :-)

    No to mamy zagwozdke:
    -Duda chlapnal byle co, od serca, bez zastanowienia,
    -wszystko bylo dobrze przemyslane i cos szykuja, na granicy bezprawia,
    -a moze po prostu, zgodnie z poleceniem, przygotowuje ustroj
    kanclerski, bo prezes ma ochote.

    J.