  • Data: 2006-01-26 21:28:08
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 21:20:44 +0100]:

    > Usenet jest publiczny na serwerach Google, kablowych,
    > komórkowych, światowych obsługujących grupy polskojęzyczne.

    Usenet jest udostępniony publicznie, co nie znaczy że się
    nagle stał dobrem publicznym. Mogę publicznie dać dostęp
    do usług na swoim serwerze, ale to nie będzie znaczyło że
    nie mogę tego serwera w którymś momencie odłączyć i olać
    że przestałeś mieć możliwość korzystania z tych usłg.

    > TS nic nie udostępnia.

    Udostępnia - hierarchię pl.

    > Niech Pani nie fałszuje rzeczywistości. OK?

    Niech pan pozna rzeczywistość. OK?

    Kira