eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo tytułu do lokalu i ustalenie głównego najemcy mieszkania komunalnego › Re: prawo tytułu do lokalu i ustalenie głównego najemcy mieszkania komunalnego
  • Data: 2012-11-05 23:12:12
    Temat: Re: prawo tytułu do lokalu i ustalenie głównego najemcy mieszkania komunalnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Nov 2012, p47 wrote:

    > A tak zupełnie na marginesie,- jeśli siostra figuruje w tzw. "przydziale
    > lokalu", który wcześnie nazywał się tez "nakazem kwaterunkowym" i nie został
    > on pozbawiony ważności to ze względną łatwością, jeśli zechce, może bratu
    > zrobić kuku, a to mianowicie wymeldować się ze swojego obecnego lokalu i
    > zameldować się spowrotem w spornym mieszkaniu, bo taki przydział oznacza nie
    > co innego, ale urzędowo potwierdzone prawo do zawarcia umowy najmu tego
    > lokalu.

    Tak z ciekawości - a gdzie będzie w międzyczasie mieszkała?
    Synom burmistrzów taki numer przechodził, że urzędnicy "przeoczyli"
    fakt iż nowy lokator ma prawo do innego mieszkania. Czytałem :]
    I przechodziło, bo nikt się nie sprzeciwiał (pusty lokal).
    A zameldować, to będzie się mogła *po* zamieszkaniu, nie przed.
    O ile nie jest synem burmistrza rzecz jasna ;)

    pzdr, Gotfryd