  • Data: 2003-06-29 16:06:54
    Temat: Re: prawo pracy - wypowiedzenia i odprawy
    Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, który pracodawca zwalnia nie ma znaczenia. Ważne, żeby w momencie
    > rejestracji mieć przepracowane przynajmniej 12 z 18 ostatnich
    > miesięcy.
    > Od trybu zwolnienia za to zależy czy zasiłek dostaniesz od razu (tak
    > jest gdy zwalnia pracodawca) czy dopiero po 3 miesiącach (np.
    > porozumienie stron).

    W PIP powiedzieli, że prawo do zasiłku w takim przypadku przysługiwałoby
    dopiero po 6 miesiącach pracy u nowego pracodawcy. Ponieważ otrzymuję
    sprzeczne informacje, dlatego ciągle pytam. Jaki przepis k.p. o tym mówi, bo
    nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Nasi pracownicy obawiają się
    przejścia do nowego pracodawcy za porozumieniem, bo uważają, że w razie
    zwolnienia stracą prawo do zasiłku - zwolnieni w tej chwili mają to prawo od
    razu. Czy trójstronną umową można zagwarantować zatrudnienie np. na te pół
    roku?
    b.