  • Data: 2013-10-26 16:34:22
    Temat: Re: "prawo nie dziala wstecz" - wykladnia / praktyka
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Garg07. in news:l4ftie$ghb$1@node2.news.atman.pl
    [............]
    > Twoje
    > pytanie nie ma (o ile czegoś nie przeoczyłem) nic wspólnego z zasadą że
    > prawo nie działa wstecz. Jeśli przepisy się zmieniły, to wspólnota musi
    > ich przestrzegać.

    ok; kiedys miasto postawilo parking, ktory nie spelnial dzisiejszych praw.
    Dzisiaj wspolnota, po wydzierzawieniu podworka, tez ustanowila parking, ale
    jest podejrzenie *), ze formalnie, to po prostu samym faktem dzierzawy tylko
    przejela parking i to jest ciagle ten sam parking, niczego nowego nie
    zbudowala <--- czy ten parking MUSI spelniac dzisiejsze obwarowania prawne?
    Bo zmienily sie "w biegu". To jest to pytanie o "prawo wstecz". Bo jesli tak
    zadziala, to parking MUSI byc zlikwidowany.

    Pytanie podstawowe:
    *) - napisalem: "jest podejrzenie, ze formalnie, to po prostu samym faktem
    dzierzawy tylko przejela parking i to jest ciagle ten sam parking", ale ja
    nie wiem, czy czasami nie jest tak, ze wspolnota MUSI dac "miastu" plan
    zagospodarowania przy dzierzawie i MUSI uzyskac zgode na swoj parking, nawet
    jesli juz byl tam "miejski" i jesli tego nie zrobila, to po prostu formalnie
    parkingu tam.... nie ma, bo jest nielegalny, a zgody na nowy nie mozna
    wydac, bo zlamie sie nowe przepisy.