  • Data: 2013-10-31 01:26:19
    Temat: Re: "prawo nie dziala wstecz" - wykladnia / praktyka
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [cut]
    > Mnie w tym wszystkim zastanawia jedno:
    > KIEDYS miasto machnelo na podworku parking zatruwajacy lokatorow
    > pierwszych pieter. Czy DZISIAJ - nawet jesli wspolnota faktycznie ma w
    > umowie dzierzawnej, ze dzierzawi podworko,ale
    > _z_juz_istniejacym_parkingiem_ - czy dzisiaj nie ma obrony przed
    > zasmradzaniem pod oknami, przed ryczacymi silnikami? ludzie do konca
    > swiata maja byc skazani na rury wydechowe dajace prosto w okna?

    Cos mi swita ze nie mozna parkowac tylem do budynku, nawet jakis mandat za
    to jest ale paragrafu nie podam.
    Jak juz cos jest legalnie to raczej ciezko zmienic chyba ze zbierzesz ponad
    polowe czlonkow wspolnoty i Cie popra to wtedy mozna walczyc.

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl