eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo karne - kiedy odwołać wniosek o dobrowolne poddanie się karze? › Re: prawo karne - kiedy odwołać wniosek o dobrowolne poddanie się karze?
    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo karne - kiedy odwołać wniosek o dobrowolne poddanie się karze?
    Date: Sun, 29 Jul 2007 16:12:15 +0200

    Johnson napisał(a):

    > Przecież nie powiedziałem, że można TYLKO z tego powodu.
    > Przesłanki są określone w kpk i jeśli są spełnione można wstąpić z
    > wnioskiem o areszt. To chyba dość oczywiste ??
    > A wróżką jesteś i wiesz że tych przesłanek w tym wypadku nie było ?

    nie wypowiadalem sie o tym konretnym wypadku tylko ogolnie stad bylo OT
    w nawiasie.

    > Oczywiście że trzeba się zastanowić, ale nie znamy żadnego stanu
    > faktycznego, więc mówienie o tym że było przekroczenie uprawnień, na
    > podstawie tego co napisał autor jest bezsensowne.

    zle zrozumiales moj post, mialem na mysli praktyk jaka jest obecnie
    stosowana, co chwile w mediach sa informacje ze zatrzymano tego i tego,
    prokurator wniosl o areszt, przyczyna - obawa matactwa, badz tez
    zagrozenie kara do 8 lat (a zapomiaja ze gdy jest wysoce prawdopodobna
    kara w zawieszeniu, a tak jest najczesciej to przeslanka odpada).
    Ja bym na miejscu oskarzonego zrobil prowokacje, najpierw sie nie
    przyznal, gdy areszt zostalby zastosowany, wowczas bym sie przyznal,
    gdyby zostal po tym uchylony, zglosilbym przestepstwo i powrocil do
    pierwotnej wersji wyjasniajac powod zlozenia takich a nie innych wyjasnien.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.