  • Data: 2005-03-05 13:41:33
    Temat: Re: prawo drogowe - trochę OT
    Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba jesteś nowy, bo emotikonek nie rozpoznajesz...
    Rozpoznałem, ale dla pewności, żeby nie upowszechniała się opinia Twojej
    wypowiedzi rozumianej wprost postanowiłem nieco napisać
    ;-))

    > To był - nieco złośliwy - żart.
    >
    > Przynajmniej częściowo.
    >
    > Jeśli ktoś dojeżdża z domu do pracy i z powrotem - to dla mnie
    > korzystanie z samochodu do takiego ruchu wahadłowego - to zbytek. Czyli
    > luksus.
    Umówmy się, że to luksus (choć to stwierdzenie wielce dyskusyjne, zważyszy
    na inny punkt "siedzenia " każdego z osobna) nadal uważam, iż nie jest to
    podstawą do nakładania grzywien/upomnień z tego tytułu, jeżeli się
    przestrzega ob.przepisów (z klarownością przepisów u nas niestety jest
    baaardzo kiepsko).

    > ATSD to ciekaw jestem, czy dałoby się skonstruować przepis, który by -
    > nie ograniczając swobód obywatelskich - mocno zniechęcał do luksusowego
    > korzystania z samochodu...

    Różnego rodzaju próby się podejmuje - np. w postaci parkometrów...

    Pzdr/Emek