  • Data: 2005-03-06 13:06:58
    Temat: Re: prawo drogowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d0eub9$9gq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale to rozporządzenie nie służy do oceny, czy droga jest czy nie jest
    > zatarasowana, tylko stanowi wytyczne dla zarządców.

    Ja mam świadomość tego, ze zacytowany przeze mnie przepis do czego innego
    służy. Tym nie mniej uważam, że po prostu można by się nim posiłkować w celu
    ustalenia, na ile kierujący tarasuje ulicę. Wychodząc z założenia, ze skoro
    przy danej klasie drogi za wystarczającą uznano jezdnię danej szerokości, to
    pozostawienie wolnej jedni o tej szerokości też można uznać za
    wystarczające.