  • Data: 2008-07-13 09:11:22
    Temat: Re: prawo autorskie - redakacja vs autor
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Jul 2008 00:31:46 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Jezeli Ci obiecano, to masz pełne prawo do
    > żądania przeprosin czy odszkodowania
    > /.../ nie zgadzasz się, nie przysyłaj.
    Czy nie jest to sytuacja, gdy jedna strona
    proponuje warunki, druga inne - i do zawarcia
    umowy dochodzi na warunkach wyraźnie przyjętych
    przez obydwie?

    W przypadku stopek "niezamawiane..." autor
    posyłając materiał bez uwag domyślnie na
    zaproponowane przez redakcję w stopce warunki się
    godzi.

    Tu jednak autor wyraźnie zaproponował _inne_ niż
    standardowo stosowane przez redakcję warunki.
    Redakcja mogła je przyjąć lub nie (i obstawać przy
    swoich). Zdecydowała się publikować. Czy przyjęła
    ofertę autora (na jego warunkach)?

    --
    pozdro
    poreba