    From: "bartek.pierzchalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie i faktura
    Date: Sat, 13 Sep 2003 01:01:07 +0200

    > Odpowiedzi już dostałeś, ale jakbyś tak jeszcze miał chęć na
    > "argumenty" - to spróbuj poszukać w groups.google dyskusji
    > (chyba kilka ich było) dotyczących "zdjęć robionych na
    > zamówienie": fotograficy z reguły dobrze pilnują aby *nie*
    > podpisać klientowi prawa do żądania negatywu - i wszystkie
    > przydatne tobie argumenty później dostaje na tacy klient
    > kiedy zaczyna się dziwić że "musi kupować odbitki
    > tak drogo" !
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Dzięki - zapoznam się :-)
    Swoją drogą - niewielu chyba grafików ( a nawet i agen reklam) pilnuje
    swoich praw do projektu ? Przez szereg lat pracowałem w agencji r ( plus
    drukarnia) i raptem raz pamiętam zamieszanie związane z podpisywaniem
    dokumentów związanych z odsprzedaniem praw autorskich. Klienci- na swoją
    stratę - też nie dopominają sie często o te formalności ?
    Pozdrawiam
    Bartek