    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie - dowody na to, że jest się autorem
    Date: Sun, 16 Dec 2007 13:59:58 +0100

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 00:43:43 +0100, Paweł napisał(a):

    > Pomysł jest dobry, tylko jeśli będę miał potrzebę
    > uzyskania takiego potwierdzenia raz w tygodniu, to uzbiera
    > sie spora suma. Dlatego myślę raczej nad możliwościami
    > potwierdzania (takimi jak kwalifikowany znacznik czasu
    > oraz ewentualnie kwalifikowany podpis elektroniczny)
    > wynikającymi z ustawy o podpisie elektronicznym.
    Jakoś wszyscy proponują różne metody wymagające wyniesienia
    kodów źródłowych. Poza utrudnieniami praktycznymi ma to
    jeszcze tę wadę, że może w rażący sposób łamać regulamin
    pracodawcy (dobrze zapamiętałem? jesteś zatrudniony?) i
    oprócz odpowiedzialności regulaminowej narazić Cię na
    zarzuty z okolic uoznk (czy podobnie, nieuczciwa
    konkurencja). A pomyślałeś żeby do udokumentowania swojego
    wkładu wykorzystać dokumentację projektu? Każdy większy od
    prostego notatniczka projekt przecież powinien posiadać
    jakąś dokumentację, kto za jaki fragment odpowiada, jakieś
    terminarze opracowania poszczególnych etapów, protokóły
    odbioru, kontroli itp. Może tu poszukaj rozwiązania?

    --
    pozdro
    poreba