  • Data: 2007-09-21 07:28:52
    Temat: Re: {prawo autorskie} Nazwisko autora na publikacji...
    Od: "McClusky" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aha, i jeszcze jedno... (sorry za upierdliwość)

    co mogę/powinienem zrobić, jeżeli odkryłem (a właśnie odkryłem), iż mój
    tekst podpisany jest nazwiskiem innego autora, w tym przypadku: osoby
    umiarkowanie znanej choć jej nazwiskiem podpisane jest baaardzo wiele
    tekstów dla dzieci (z "mojego" wydawnictwa, jak również wielu innych). Do
    kogo się zwrócić - do autorki podanej na publikacji (być może jest
    nieświadoma sytuacji), czy do wydawnictwa?

    tia

    McClusky