  • Data: 2010-05-05 10:15:45
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.05.2010 10:49), PawelC wrote:

    > Rany, czy prawnicy, muszą komplikować rzeczy proste? :)
    > Obrazek będący przerobionym "screenem" z filmu plus tytuł ich piosenki.
    > A w takim celu, że tytuł piosenki odnosi się do zagadnienia związanego z
    > tematem strony.

    Musza komplikować, bo będąc bardzo tajemniczy w swoim pytaniu stwarzasz
    cały szereg możliwości do rozpatrzenia.

    Np. jeżeli masz knajpę o nazwie "yellow submarine" i dlatego chcesz na
    stronie skan okładki płyty - wtedy *oczywiste* jest że musisz mieć zgodę
    właścicieli praw autorskich (no i coś im zapłacić)

    p. m.