  • Data: 2008-04-28 21:16:37
    Temat: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Apr 2008, Marcin Debowski wrote:

    > Co to znaczy "znamiona właściciela"? Zajmujesz się tworzeniem stron a nie
    > masz bladego pojęcia, że takie coś może być chronione prawem autorskim?

    Jesteś pewien, że mapa jest chroniona PA a nie przepisami o ochronie
    baz danych?
    Znaczy że element *autorski*, nie stanowiący obiektywnie mierzalnego
    odwzorowania rzeczywistości, przesądza tu o ochronie?
    Dla mnie... dziwne.
    Jak na mój rozum, domaganie się ochrony "koloru mapy dobranego pod kolor
    rzek" ;) może być trudne. Za to ochrona "wartości zebranych danych,
    wymagających sporego nakładu pracy" wydaje się być oczywista.
    Tyle że to drugie nie ma związku z PA!

    pzdr, Gotfryd