  • Data: 2008-04-28 23:14:14
    Temat: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.04.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > On Mon, 28 Apr 2008, Any User wrote:
    > Kiedy wyroki w innych sprawach, również dotyczących PA, tak NIE
    > wyglądają. Konkretnie któryś grupowicz tu lub na .foto.* opisywał
    > proces, w którym dopłacił do adwokata osoby naruszającej PA.
    > Sąd uznał "na podstawie cen rynkowych" żądanie za wygórowane, przyznał
    > mu rację (w kilku procentach) i podzielił koszty (kilka procent dla
    > mającego rację, resztę płaci on, rownież pozwanemu :>)

    Wydaje mi się, że kiedyś sugerowałem taki obrót sprawy przy jawnym
    pieniaczeniu się powoda (pozwanie przy jakimś minimalnym uchybieniu PA)
    ale może ktoś i dał potem konkretny przykład. W tym przypadku to chyba
    jednak nie będzie pieniaczenie. Wysokość kwoty sąd może i zakwestionuje
    ale nie widzę powodu dla którego firma miałaby tu wyjść jak zabłocki na
    mydle.

    --
    Marcin