  • Data: 2010-06-13 16:46:09
    Temat: Re: prawa autorskie - filmy, klipy
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie doprecyzowałem.Wszystko to jest poprawne jeśli nowe twoje dzieło
    > powstanie z twojej prywatnej inicjatywy.

    nie rozumiem tego a z jakiej innej inicjatywy moglo by powstać?

    > Chyba że materiał jaki zamierzasz wykorzystać to dostępne publicznie
    > wiadomości,notki prasowe dokumentujące byłe zdarzenie.

    no np takie:
    http://wyborcza.pl/10,91676,8006615,Marzy_by_strzela
    c_gole__jego_rodzice_o_dofinansowaniu.html

    to nie jest dokladnie moj material, poniwaz nie mam aktualnie linku,
    ale tez material z wydarzen polsat.

    nie bardzo rozumiem co napisales powyzej.

    pzdr